استرداد کالا
مجموعه بزرگ فروشگاهی « آرکایول » همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت و خدمات را برای شما کاربران عزیزان فراهم آورد ، به همین جهت در راستای جلب رضایت حداکثری شما مشتریان گرانقدر ، مهلت تست 3 الی 7 روزه برای تمامی کالا ها در نظر گرفته شده تا اگر بنا به دلایلی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا ، قصد بازگرداندن کالای خریداری شده را داشتید ، با خیال راحت بتوانید از زمان دریافت کالا در مهلت تست مذکور ، کالا را بررسی نموده و درصورت نیاز آن کالا را با هماهنگی کارشناسان فروشگاه ما مرجوع نمایید .
چه کالاهایی شامل شرایط بازگشت می شوند ؟
- کلیه محصولات موجود در سایت ، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند که مهلت تست 3 الی 7 روزه برای استرداد کالا را دارند .
- پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه ، چنانچه کالا و محصول خریداری شده دارای مغایرت یا خراب و دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود که در نگاه اول قابل تشخیص باشد ، میبایست حداکثر تا 2 ساعت پس از تحویل کالا ، موضوع را از ارسال پیام در تلگرام یا در ساعات 10 الی 16 از طریق تماس با واحد پشتیبانی ، اطلاع دهید. بدیهی است پس از گذشت این مدت زمان ، فروشگاه آرکایول « هیچ مسئولیتی » در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
- در صورتی که ماهیت کالا به گونه ای باشد که مغایرت یا خرابی یا ایراد فنی و ظاهری آن بدون باز کردن پلمپ کالا قابل مشاهده باشد ، باید از باز کردن پلمپ کالا خودداری نمایید ، در غیر این صورت امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت .
- کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف فروشگاه آرکایول ارسال می شوند ، شامل گارانتی بازگشت کالا نمی شوند .
- در صورت آسیب رسیدن به بسته بندی اصلی کالا امکان عودت کالا وجود ندارد .
- • درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود .
- محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت می باشند ، تنها تا پایان « مهلت تست » قابل برگشت به فروشگاه آرکایول هستند و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و فروشگاه آرکایول در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی برعهده نخواهد گرفت . اما در جهت تسهیل در این امر و پشتیبانی از خریداران گرامی ، فقط با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات با گارانتی در دوره بعد از 3-7 روزه خواهد بود.
- استرداد کالا به منزله بازگشت فوری وجه نمی باشد . بعد از دریافت کالا توسط فروشگاه آرکایول ، ابتدا کالای مربوطه توسط کارشناسان ما بررسی شده و نتیجه طی 72 ساعت به شما اعلام خواهد شد .
شرایط برای ارسال کالا چگونه است ؟
- پیش از ارسال کالا، حتما با بخش پشتیبان آرکایول هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
- برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه آرکایول حتما شماره سفارش و اطلاعات خرید خود را اعلام نمایید .
- در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و فاکتور خرید بوده و حتما باید تمامی لوازم جانبی و اقلام همراه کالا به همراه کالای اصلی در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته بندی و ارسال شوند .
- دقت داشته باشید فاکتور خرید خود را نیز به همراه کالا ارسال کنید .
- از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید .
- پس از پذیرش کالا ، کارشناسان فنی فروشگاه آرکایول در سریعترین زمان ممکن ، حداکثر طی 72 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند نمود .
- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری ( فقط شماره کارتی که توسط آن خرید صورت گرفته ) واریز میگردد .
- بعد از ارسال پیام ، طی 48 الی 72 ساعت کاری همکاران ما در صورت واجد شرایط بودن استرداد کالا با شما تماس حاصل خواهند کرد. لذا از تماس بعد از ارسال پیام خودداری فرمایید .
آدرس انبار مرجوعی : آذربایجان غربی – ارومیه – خیابان حافظ 2 – نرسیده چهارراه عطایی 2 – پلاک91 – طبقه 1
کد پستی : 5713974863
شرایط انصراف از خرید یا مرجوعی سلیقه ای چگونه است ؟
- در صورتی که بنا به هر دلیلی مشتری از خرید خود منصرف شود ، زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر طی 24 ساعت باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی سایت اطلاع داده و پس از هماهنگی ظرف حداکثر 2 روز از زمان تحویل سفارش توسط پست ، کالا را به انبار فروشگاه آرکایول ارسال نماید .
- بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ، بدون کم و کاستی ارسال شود . ( در غیر اینصورت به هیچ وجه امکان بازگشت کالا وجود ندارد )
هزینه ارسال به عهده چه کسی است ؟
- اگر ایراد فنی ، آسیب دیدگی فنی و ظاهری یا وجود مغایرت در محصول ، مورد تایید کارشناسان فروشگاه آرکایول قرار گیرد ، هزینه ارسال به عهده فروشگاه است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا برای فروشگاه ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آرکایول ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا ، به عهده مشتری خواهد بود.
- برای عودت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید. ( در صورت ارسال با روش های دیگر ، صرفا هزینه پست پیشتاز از طرف فروشگاه پرداخت خواهد شد )
نحوه ثبت درخواست استرداد / مرجوعی
- لطفا برای ثبت درخواست استرداد کالا / تعویض و مرجوعی / درخواست گارانتی ، در پیام رسان تلگرام به شماره پشتیبانی 09120223147 پیام ارسال نمایید .